Kategorie
- Bez kategorii
- Biznes
- Elektronika
- Finanse
- Firmy
- Hobby, rozrywka
- Internet
- Komputery
- Motoryzacja
- Nauka
- Pozycjonowanie
- Sklepy
- Sport
- Sztuka
- Turystyka
- Usługi
- Zdrowie
Archiwa
- maj 2012
- kwiecień 2012
- marzec 2012
- luty 2012
- styczeń 2012
- grudzień 2011
- listopad 2011
- październik 2011
- wrzesień 2011
- sierpień 2011
- lipiec 2011
- czerwiec 2011
- maj 2011
- kwiecień 2011
- marzec 2011
- luty 2011
- styczeń 2011
- grudzień 2010
- listopad 2010
- październik 2010
- wrzesień 2010
- sierpień 2010
- lipiec 2010
- czerwiec 2010
- maj 2010
- kwiecień 2010
- marzec 2010
- luty 2010
- styczeń 2010
- grudzień 2009
- listopad 2009
- październik 2009
- wrzesień 2009
- sierpień 2009
- lipiec 2009
- czerwiec 2009
- maj 2009
- kwiecień 2009
- marzec 2009
- luty 2009
- styczeń 2009
- grudzień 2008
- listopad 2008
- październik 2008
Meta
Tagi
Polecamy
Kwas Omega-3 w Rybach
23rd kwiecień 2009
Aby dostarczyć sobie odpowiednią ilość kwasów omega-3, musimy sięgać po dania z ryb przynajmniej 2 razy w tygodniu. Niestety, mimo że w tradycyjnej kuchni ryby zajmują ważne miejsce, spożywamy ich dwa razy mniej aniżeli inni europejczycy. Pora to zmienić. Możesz zrobić sobie wspaniały prezent i kupić kwas Omega-3 w Zielarni Qintesencja Rzeszów.
Ci, którzy często jedzą ryby, są rzadziej narażeni na rozwój miażdżycy, atak serca i udar mózgu, niż osoby, które posiłków rybnych nie jedzą. To zapobiegawcze działanie kwasów omega-3 udowodniło włoskie badanie GISSI Prevenzione. Wszelkich informacji na ten temat możesz uzyskać w Sklepie Medyczno Zielarskim Qintesencja Rzeszów.
Dieta obfita w ryby i owoce morza zapobiega brakom DHA (jeden z kwasów omega-3) i ułatwia uchronić się przed depresją. Pokazują na to badania zrobione w Japonii, dzięki którym dowiedzieliśmy się, że osoby cierpiące na zaburzenia emocjonalne mają zbyt niski poziom DHA.
Spożywanie ryb przez przyszłe matki ma pozytywny wpływ na rozwój dziecka i późniejsze życie dziecka. Informację oraz kwas omega-3 uzyskasz w Sklepie Zielarsko Medycznym Calivita Kraków. W brytyjskich badaniach udowodniono, że 3 latki, których mamy w okresie ciąży spożywały zbyt mało ryb, więcej miały trudności z komunikacją z rówieśnikami, a dzieci w wieku 7-8 lat gorzej się uczyły. Kiedy zbadano IQ maluchów, okazało się, że IQ był najwyższy w grupie tych dzieci, których mamy podczas ciąży dbały o wystarczającą ilość ryb w diecie.